15 min varje kväll..

Dåligt med inlägg pga 12 timmars jobb pass, varit en riktigt rolig dag.

Miaskrutt på besök massor, så idag har vi (hon) skickat in för att bli

min handledare i bilen, dvs att hon ska ut med mig på vägen och

bättra på min körförmåga (Y)


I morgon väntar tydligen något på mig när jag kommer hem från jobbet.
Plus att äventyr väntas, vad vet jag inte.

Lördag blir det grillfest, och bakfull på söndagen ska spenderas hos Familjen Dahlberg på öland. Trevligt!

Nu ska jag lägga min ner för avkoppling, 15 minuter varje kväll sa farbror doktor!

Welcome to my perfect life!


Kommentarer
Postat av: Michooo

Du måste hälsa Familjen Dahlberg från mig!!! :D

2009-08-13 @ 22:54:11
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0