Inspelning dag 1

Då var man hemkommen igen, skönt att komma hem
utan att hela dagen har gått. Filmteamt var dock
lite sena så kom inte igång förrän senare, men det gick
bra tycker jag, I dag riktade de bara in sig på intervjuer
med oss allihopa, det var nervöst och jag kände att jag inte
riktigt kunde hålla mig för skratt hela tiden, man var tvungen
att säga om saker, håret blåste i ögonen, och i programmet
ska man inte höra prudecentens röst (som idag ställde frågorna)
Så man var tvungen att lägga fram svaren på anorlunda sätt
för att det då ska förstås i TV. Känndes som att jag kommer
framstå som en idiot sen, mina svar kommer säkert inte
att låta bra, samt att dom ska klippa i det osv..
Jaja, bara att hoppas på det bästa, det är kul iaf!!

Fick med mig mat hem från jobbet, skulle ställa ner det på golvet nu när jag kom hem och allt välter ut, lingonsylt på hela golvet, tur att jag ändå ska städa idag, och nu lär det bli gjort ;) så nu ska jag städa, sedan väntar lite träning också.

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0