Inspelning dag 2

Riktigt kul är det!

Idag fick jag träffa en ny människa som ska hjälpa till, fick prata lite med honom och sedan när kameran rullade skulle jag hälsa på honom och verka som att jag inte träffat han, allt känndes så konstigt. Filmat riktigt mycket idag och det har varit kanon kul, blivit en del omtagningar för skratt, ringande telefoner osv, skulle vara roligt att titta på alla tagningar sen bara för att se, man har ju inte för mycket tid i TV. Bara hoppas att de väljer ut de riktigt bra bitarna, kommer ju säkerligen framstå som ett mingo ändå ;p Alla mina gamla lärare från högstadiet trillade in idag, ja det trillade in hur mycket "känningar" som helst nästan. Men det har varit en riktigt rolig dag vill jag lova! Först står man osh skojar och är oseriös, sen hör man bara hur ngn säger - Nu rullar vi. Då ska man ställa om sig och vara seriös, funkar ganska bra iaf, svårt att undvika kameran bara, men lär väl koppla bort den tills på Fredag då den stora finalen är iaf.

Carro kommer hem idag, pratade precis jätte mycket med henne nyssen, då var hon i växjö, försöka hinna få en fika med henne i morgon (: Nu kommer snart Mia och hämta mig. Fanny ska passa bäbisen :D Åh, fina lilla Neo.. Sedan på Torsdag blir det en tripp till IKEA. Ni skulle bara veta.. Nej nu blir det en dusch innan det bir bäbis!

Welcome to my perfect life!


Kommentarer
Postat av: kalle

du ska nog se att de bästa bitarna med dig väljs ut....

2009-08-25 @ 21:25:31
Postat av: Emmy

vad är det för program :)?!

2009-08-26 @ 16:07:32
URL: http://emmyblennborg.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0