Inspelning dag 3

Blev först intervjuad om gårdagen.
Sedan skulle vi spela in lite andra scener.
Åh hela teamt är riktigt trevliga!
Känns riktigt bra, om det skulle stått ngn snobbig nisse
styrt och donat hade det varit en helt annan sak,
men dessa är riktigt mysig, lugna och fina!
Efetr det har det väl hänt en del som inte ens jag vet om,
eller fick reda på en del, så jag är nyfiken.
Trevligt, Kalle ljudteknikern berättade idag att han funnit min blogg.
Min ointressant lilla blogg ;)

Nu sitter jag och äter lite - Pulver mos samt färdiga köttbullar jag bara stekte på,
Jag skämms, jag har gått Hotell och Restaurang, samt att jag jobbar på en.
Men visst har lite bråttom nu, ska snart i väg. Väntar på Hanna, Sara och Johanna
vi ska traska bort till Lilian, detta blir nog en trevlig kväll, för jag har redan surat för
idag. I morgon blir det IKEA och lite klädshopping!
In med mig i duschen nu, KM väntar innan det bär av till Vallen eller olearys!
så där hittar ni mig i kväll!

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0