Bara massa prat

Ni får inge bilder än, det kankse inte är så intressant iaf..
Idag sov jag riktigt länge, men det var nog bara för att jag rullade ner gardinen.
Blev hämtad av Mia och Micke i stan vi begav oss ut till Vita Sand,
hem till Ann och Hans-Åke. Vi mätte upp till -17 grader - Brrr..
Vi blev bjudna på Mat och nybakta bullar, smaskens!
Åkte sedan hem till Mia och Micke där jag mest busade runt med Neo till en början.
Sedan började vi dona i köket och laga julgodis, blev massa gott på de!
När klockan senare tickade iväg var Mia söt och körde mig hem.
Ligger hemma i sängen med 2 täcken på mig då jag fryser som en liten gris.

Imorgon är det Måndag och allt gåt väldigt fort fram, ska springa och fixa
lite tråkiga ärenden i morgon.. Det måste ju också bli gjort.
I övrigt har jag inte så mycket planer på morgondagen, kankse ta
en tripp upp till Papputen för att prata lite skit, länge sedan jag var där.

Tisdag och Onsdag blir stressiga och fullproppade dagar
Sedan väntas nog bara mys, lek och partaj..
Dock fortfarande inga planer för nyåret, får se vad som händer där.
Nu ska det mysas innan johnblund kommer till oss <3

Linus du är det absolut bästa jag vet - Mee loovees yooouu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0