Gode Dag

Blev ingen Mia idag då hon var tvungen att bege sig till stan.
Tog med mig Mor och Syster ut på en sväng, fruktansvärt rolig sväng.
En ivrig syster och en trött Mor och så jag då.
När de plockar upp mig har Mor glömmt att hon har sommardäcken
i blilen då får vi sitta fram och trängas allihopa.
Första stoppet blir modehuset vilket jag bara ville spy på idag.
Jag fick iaf en halsduk då Ebba tog min sista igår, behövde inte ens be om en.
Tack Mor! Senare till buuhuuus vilket jag gillar mycket - CRISTMAS TRÉ!
Jag hittade mig en fin plastgran jag la beslag på, Mamma letade runt efter sin en.
Men alla var ju snea, så hon hittade sig en söt liten gran som skulle ha 50 öre och sprit
men inte för mycket får då står den kankse snett ;)
Hälsade på pölsemannen och fick en korv, sedan skulle vi in med vårat spektakel
i bilen. Och, titt där satt vi som i en polackbil sen. Nästa stopp Coop för
att handla, jätte bra att gå där med mamma bara slänga på det jag själv behöver!!
Jag gav nog iaf hela parkeringen tinitus med mitt vrål, de säljer ju fyverkerier mittemot
och sköt i väg en utan att jag förstod det, jag fick en hjärt attack och pep lite grann.
Sedan tuttade vi oss genom hela stan för att komma hem, samt köra
på fel vägar osv.. Trevligt med mor i ratten.. Hahaa..
Fått mycket god mat av Mammsen nu som faktiskt jag med lagat, ska dricka lite kaffe nu
och kolla in robinsson innan jag beger mig hem till min skinande lägenhet
för att julpynta och klä CRISTMAS TRÉ!!! Får väl försöka hitta julstämmingen
igen, den har kommit bort lite nu, men på med julradio, peparkakor och must..
Tomtar kommer det bli och CRISTMAS TRÉ!!

Får väl försöka slänga in en film bild sen eller något..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0