GOOOOOO JUUUUUUL!

Och visst var jag bättre idag, idag har vi flängt runt på stan.
Mötte upp Elin och Sara vid halv elva, Jag hade då inte köpt en ända juleklapp.
klockan 18.00 ramlade jag in hos Papputen med massor av påsar och alla juleklappar fixade.
Våran älskade Michi som kommit hem över julen spenderade också tid med oss, och John våran fina chaufför.
Vart runt i hela kalmar idag och roligt är väl de minsta jag haft. Gud så kul vi haft och vad vi skrattat idag.
Åh jag har så fina vänner. Väl hemma hos Papput och Cina åt vi lite julemat och sedan var det dags för Bongo Lotto. Vann jag något? - Neeeej, det var ju jag som vann förra året så inte fick jag vinna i år, utan det blev min bror Alexander. Grattis pöjk! Nu är jag hemma och har radat upp alla mina klappar. Nu väntar jag bara på min fina älskling som kommer om en liten stund. Han har fått jobba.. Det är bara han som saknas nu, Alla hans massa paket ligger uppradat, ska han ha dom ikväll eller lite senare på dagen? Jag menar det är ju julafton nu, och jag blir så generad om han öppnar de inför folk ;) hihihih.. Ska nog ta mig en julesup nu, det
vore gott :)
I överig ska det sovas nu, i morgon åker vi till mormor och morfar, har jag tur åker jag över till öland och linus med <3 Vill ju spendera tid med honom med <3 Min lilla plutte, efter julafton är det jul dagen, det blir party. Eftersom att vi inte hunnit handla mat än består våran kyl av 3 flaskor vin, 10 cider och en platta öl.. På juladagen ska jag ut till sara vi ska laga mat och sedan kommer massa tjejor, det blir tjej fest kan man säga innan sandra!! Wooooooo!!

Gud vilket flummigt inläg. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0