Jag går under..

Jag tror att jag går under snart, i alla fall känns det så.
Idag ska jag jobba min 16de dag i rad. Jag kan knappt hålla
ögonen öppna. Dagen i går var lika dan, det känndes
verkligen som att jag gjorde allt i slovmotion. När jag väl
kom hem erfter tio timmars arbete kunde jag inte sova.
Min säng och att få sova var ju det jag väntat och längtat efter.
Nu idag vaknar jag knappt av klockan, ser ut som ett lik
men jag orkar inte bry mig för jag känner mig som sveriges
tröttaste människa.
Jag älskar att jobba och vill jobba så mycket som möjligt
så jag blir rik, men just nu känns det på kom för mycket..
Idag blir det minst ett tio timmars pass igen, när jag kommer
hem har Linus gått på sina nattpass, och innan har jag inte
kunnat sova för att han inte varit här. I morgon är min 17de
dag, sedan har jag en dags ledighet. Jobbar Fredag sedan
är jag ledig nästan tre  veckor och gå kommer jag att gå
under av rastlöshet...

Men fukk vad trött jag är, Jag lär somna på bussen och vakna i bergkvara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0