Nu är det bokat!

Redan i November förra året bestämmde jag och Elin oss
för att åka i väg på "fylle"kryssning, dock var man tvungen att
ha med sig någon över 24 eftersom att vi bara var fyllda 18 år.
På facebook blev jag för ett tag sedan inbjuden att åka
"fylle"kryssning Stockholm - Riga.
Nu är det bokat. Jag har bokat tillsammans med min älskling såklart
och med de underbara brudarna Elin och Saga (Sara)
Vi kommer att bo i samma hytt, dock är det fler idioter från Kalmar
så det lär bli riktigt jävla skoj! Något jag ser mycket framemot nu.
Tror att tiden kommer springa dit fort också.
Det är mycket som händer nu innan, och lite ska man ju längta med.
30 Januari tar vi bussen från Kalmar, som förhoppningsvis är full
med trevliga Kalmariter och beger oss mot das Stockholmo.
40 timmar ute på sjön, ingen mobil bara fantastiskt party sugna människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0