Queen är bra!

Gud vilken bra spellista jag fått till på spotify!
I morgon är jag ledig, första gången på 18 dagar.
Det ska bli sköönt. Har med mig en påse med
gammalt bröd från jobbet så i morgon ska jag och plutten
vandra till slottet och ge ankorna bröd.
Så här års finns väl inga fiskmåsar? För dom vill jag ju inte ska komma..
Idag åkte jag och min fina chef till vårdcentralen för att vaccinera
oss mot svin. Det var hemskt och gjorde ont.
Hade nog svimmat om inte Hansa stod och höll mig i handen
när jag satt där med en puls på 522..
Armen ömmar lite nu, hoppas jag inte behöver bli
sjuk som många andra blivit, dock har jag ju bra imunförsvar :)

Hejsvejs duschen väntar varm och god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0