Välkommen ner på Jorden snön.

Jag som egentligen hatar snö, blev pigg och glad när den började falla.
Jag har inget emot snön just, utan kylan och det äkliga blasket..
Här på mitt fina jobb har vi en söt "rökruta" M´men sist nu när jag var ute var jag bara tvungen att gå i snön för det var mysigt. Just nu känner jag mig possitiv till snön.
Har kopplat datorn till högtalare ute i matsalen och dunkar julmusik på hela gästis.
På torsdag måste jag se till att skaffa min gran också, det är  det ända som saknas nu.
Pyntet till granen har jag redan lagt  fram fint, det väntar på att komma i en gran.
Allt känns så underbart och fantastiskt, första ensamma julen, man får pytna, baka och fixa allt själv.
Sen får man det preccis som man vill ha det med.
Känner att jag fick lite possitiv energi nu när jag satte mig här och kan koppla av lite innan all stress kommer smygande inför det näst sista julbordet..
ska nog ut och springa lite i snön en gång innan jaga tar på mig finkläderna.

Jag tror att jag är en jul människa lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0