Vandring till shell i 17 minus grader kl 02.04

Linus hade inga ciggaretter med sig hem,
samt var han sugen på ostbågar.. Så vi på med massor
av kläder och vandrade bort till Shell inhandlade
2 paket cigg, en kaffe, och ostbågar..
Om jag inte räknade helt fel tog det oss typ 50 min.
Har vi gått slött, vem fan går slött i 17 minusgrader.
Långt besök på shell, tror inte det var så länge, har jag räknat fel
eller tog det så här lång tid?
Nu väntas film, 2012 - katastrof filmen. Linus påstår dock att
det inte finns någon text och jag kan inte engelska idag är det helt okej
att kolla film utan engelska då kankse jag somnar,
med tanke på att jag ska vara på körskolan vid typ tio vore det skönt att sova.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0