Buhuuubuhhuuubhubbbhubbhhuuuu

Gick till ticket efter dagens jobb, kom ut därifrån med en resa bokad. Dock måste jag prata med Linus och se vad han säger innan vi bestämmer oss helt, men har fram till första december att bestämma oss. Har inte varit utomlands nu sedan vi var i magaluf i augusti förra året. Nu vill jag åka! Hoppas Linus har tid till att!! Köpte även med mig massor med öronhängen på vägen hem, jag får ju byta nu :) Ska bara våga att byta, är så känslig för det, allt gör ont och är hemskt, blir typ svimfärdigt och nervös som fan.. Jag är en mes!

Förövrigt sitter jag och väntar på Linus som jag nästan dött utav att vara utan, helt inställd på att han skulle komma vid halv åtta, frågat han tusen gångr och jo halv åtta, fixade till en liten överaskning som är vid en bestämd tid, nu när jag precis pratat med han så nääääää, då är han inte hemma förrän nio?! Där gick den överaskningen åt fel håll... Skulle ju egentligen till Sandra och kolla Lasse Steff idag med, men Mia tyckte väl att jag kunde komma med nu ikväll, och jag vill det! Men nu på slutet av månaden så är ekonomin inte på topp, och i morgon blir det ju kalas så jag sitter och funderar här. Linusen kommer ju hem så skönt att vara hemma med han med.. Åhh jag blev ledsen i ögat nu när han inte kommer förrän 1 ½ timme senare!!
Nehee får väl diska i brist på annat! :S Och typ handla!!


BLÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0