Godmorgon

Nu var det elva dagar sedan jag hade en ledig dag,
men idag är jag ledig. Jag älskar mitt jobb och trivs med
att vara där men ibland är det skönt med en hel ledig dag.
Det bästa utav allt är att Linus ligger bredvid mig och
också är ledig. Helt underbart att kunna ligga och mysa
så här dags på morgonen utan att känna stress för något.
Vid typ sju i morse låg vi och pratade om våra sjuka drömmar
vi haft inatt, haha.. Nu ska jag snart göra lite god frukost till
oss innan vi skall göra oss iordning och pipa iväg på äventyr.
Detta kommer bli en kanon dag, var på tok för länge sedan vi
fick spendera en hel dag ochh göra något vi ville.

Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0