Kvällen igår, så kanon!

Verkligen helt kanon! Tänker jag tillbaka på kvällen kan jag inte göra något annat än att le.
Dock gick mina stövlar sönder, det är väl den ända nackdelen.
Vaknade upp runt tio idag, jittade Herkules filmen på datorn och startade den,
somnade dock ganska snabbt igen. Telefonen ringer, vaknar till, startar om filmen såg en stund innan jag somnade igen, telefonen ringer ytterligare en gång, då har klockan hunnit bli två. Väcker älsklingen som ska börja jobba vid tre, när han sedan begett sig till jobbet staratar jag filmen en tredje gång, och vad gör jag inte? Jo jag somnar. Vid fem ringer telefonen igen. Då startat jag filmen för fjärde gången och sitter mer upp än ligger ner, fick se färdigt den. Gick bort till älskling vid sju då han bjöd på donken mat, behövligt en söndag då man är sliten. När jag gick hem passade jag på att handla. Fortfarande är jag massa trött. Jag har lovat mig själv och Linus att fixa och plocka iordning här hemma lite med. Jag vill helst bara krypa under täcket och kolla mera film. Jag brukar verkligen inte kunna sova så mycket som jag gjort idag, jag faktiskt tycker lite dåligt om folk som bara sover och sover, men det var fruktansvärt skönt och så länge det inte händer ofta så får det vara okej. :)
Nehee nu ska jag försöka ta tag i hemmet lite grann innan jag lägger mig på soffan och inväntar min kärlek! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0