Nattblogg

Det har varit en fantastisk kväll med min fina Linus som äntligen har kommit hem! Varit lugnt och mysigt, bara njutit av att vara i varandras närhet! Jag fick min efterlängtade escada parfym av honom - so cute!! Han fick en liter jäger av mig för att jag drack upp hans asti när han var iväg ;) Han blev också jätte glad för att jag varit och kikat ut en resa :) Nu ska vi bara kolla över ekonomin och så att han får ledigt innan vi spikar det till 100% men det verkar possitivt! Nu sover han som en stock, jag som längtat efter att få ligga i hans närhet kan inte sova.. Jag är väl för glad för att han är här, det pirrar i hela kroppen! Just nu står det även ett gäng fyllon utanför och skriker, folket är väl på väg hem från krogen gissar jag. Blev inget Lasse Steff för mig, i morgon går jag all in istället. Har också försökt att byta öronhängen, eller ja först och främst försökt få ut det som sitter nu, de äre ju tagna med pistol så jag får inte bort dom. Vi tog fram tång och sax för att få bort de men som jag skrev innan är jag ju en liten mes. Linus hade inte tålamod nog utan sköt det tills i morgon. I morgon har jag tänkt mig en promenad på morgonen, har ju hört talas om att solen skall skina lite, sedan springa in på en solning innan det blir hem för fix. Springa iväg och handla. Linus skall dock jobba en stund i morgon, mellan 15.00 - 18.00 hoppas jag överlever det :P Sedan bestämmde vi oss för att nog åka till Hanna P innan vi drar till sandra. I morgon hoppas jag på en kanon kväll (Y)

Sov så gott nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0