Niu jaa!!

Jag fattade ingenting, helt plötsligt stog det en liter jäger, en halv liter ren sprit, redbull, och annat gott på mitt bord! Jag och Koxxiii låg i varsin soffa och tänkte "ja varför inte" det blev lite grogg kom till stan ganska seent, 00:30 typ. En promenad på kom - Jokko hann till och mked att ramla!! =) Sweeeet! Sen cyklade vi ostabilt hem med Gullan, eller ja jag skjutsade Gullan, gick mindre bra med ingen luft i mitt däck. Träffade på Tomten, Liang mfl på vägen hem, Koxx pratar med de nu, får se vad siom händer. Vi skapade en grym efter fest med sång, Knackade det?? Vi vet inte, vi säkte och mötte upp Hanna, fick oss ett åk i peugoten. Släppte av Gullan och nu får vi se vad som händer helt enkelt! Goood nighet. I morgon blir det frukost ute. smaskens! Sedan ärenden att uträta!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0