Vockert

Vilket vackert inlägg jag skrivit i natt? Tycks inte :P haha
Ska springa in i duschen nu, sedan hem till morsan för att
sy in min klänning. Sen ska älsklingen få ta med sig lite mat hem
från donken till mig, försökte laga mat förut men inge gott =(
Mor min ska ha "tjejfest" ikväll, de ska göra kroppkakor.
Smasken! Jag ska möta lite härliga brudar sen..

Kvällen i går blev hemmagjord pizza hos Koxii innan vi begav oss till pierre en stund, sedan for jag till stan hämtade upp Michooo, Älskling och Tom vi begav oss till palace för galet med en eferlängtad Micha <3 Mot slutet blev det galen dans med Sara - vet inte om jag var genom blöt på grund av en hel cider över mig eller smaskig dans svett ;) Kanske båda dela.. Hahahahahaha..

Puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0