-

Känns som att jag gått in för min oin3sannta blogg igen.
Lite grann iaf..
3 punkter som gör min blogg sämre än vad den redan är:
- Jag är väldigt dålig på att skriva sammansatta texter så att man förstår rätt.
- Jag skriver om väldigt ointressanta saker.
- Dålig på att uppdatera med bilder

Missade bussen i morse INTE OKEJ!
Eftersom att jag gjorde det för inte så jätte länge sedan kände jag att jag
inte ville ringa min kära Chef och berätta detta. Ringde istället upp lite
i telefonboken.. Folk jobbar, eller sover, eller svarar inte på morgonkvisten
så det gick ju inte så bra för mitt lag. Tryckte in nr: 0480 444444 tryckte
grön lur, -Faan jag vill ju egenteligen inte betala en taxi för att komma till jobbet,
varför gick jag inte till bussen två min innan, varför var jag tvungen att äta
en smörgås??..
Trycker röd lur, och slår sedan in Chefens nr.. Med lite
generad röst - Ehh.. jag har missat bussen, ringa alla men det finns ingen som kan
köra.. Jag tänkte ringa taxi men jag ångrade mig..!
Ja men Fanny taxin är redan på väg till stan.
Då var som tur Chefen på väg till stan för att hämta varor och jag kunde åka med.
Haft en trevlig dag på jobbet, men gud vilka idioter man stöter på ibland,
man slutar ju aldrig förvånas.. Haha

Hemma nu, la mig i sängen det första jag gjorde, vår nya säng är så förbannat skön!!
Funderar på att dra på mig lite mysiga kläder och cykla bort och möta Linus som
slutar vid fyra, passa på att handla lite osv, så blir det nog en lugn och skön kväll hemma
med lite mys bara =) Vi ska laga snitzel senare.
Nehe om jag ska möta han får jag ge mig i väg nu. Hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0