15 November kl: 21:54

Nu blir det en dusch innan jag fixar det sista
med tvätten. Det hände något i min näsa nyssen.
Den har varit som en näsa ska vara hela dagen.
Så nyssen sa det PANG! och snoret vill inte sluta rinna?
Lite lagoom jobbigt.. I morgon är det fredag.
Jag ska jobba, åka hem och göra mig lite fin innan vi åker
över till Linus föräldrar på Öland, dom är så mysiga!
Jobb Lördagen också, och eftersom att jag har frukosten
på Söndag måste jag sova på jobbet och förhoppningsvis ska
Linusen följa med (tycker inte om att vara själv, och så tycker jag
absolut inte om att sova själv på jobbet. Det spökar där. När
jag sov där själv sist, fick jag kanske 2 timmars sömn
plus att jag höll Linus vaken hela natten för jag var tvungen
att ringa honom var 5e minut för jag var rädd)
Så det vore kanon om han följer med och sover med mig så
att inga spöken tar mig. Och sedan är helgen slut.

I morgon avslutar även Emmelist sin tävling i sammarbeta med rapunzel.

Welcome to my perfect life!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja men precis :) jag kommer nog lägga ut ett sånt imorgon. så håll utkik!

2009-10-15 @ 22:40:26
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0