Bjuder på lite bilder!

Har lagt över lite bilder från mobilen till datorn.
Kan slänga upp några här, lägger så sällan in bilder.

Linus och jag någon gång innan vi ska sova.


Ego bild någon gång innan utgång.


Mitt hjärta i sovande stund.


Moder och Jag i dimman på sandra.


Mitt Lilla skruttetroll.


Kan ju inte låte bli att ta en bild på sig själv när man damsuger på jobbet ;)



Favorit i repris!


Nu är det nog sista chansen om man vill vinna ett CLIP-ON-SET från Emmelist. Tävla HÄR!

Welcome to my perfect life!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha ja väldigt härlig väckning :D eller inte :P



jaså? ja men då måste ja ju bju på videoinlägg snart. kanske imorgon :)

2009-10-15 @ 20:27:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hahaha all for u! :D kan lägga in ett längre någon annan dag... var bara hemsk och osminkad och dryg ikväll :P

2009-10-15 @ 21:38:59
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0