Hej..



Det blev mat på Larmgatan 10
Till förrätt beställde Linus in en liten sallad med vitlöksbröd
medans jag slog till med en Toast skagen. (Hann dock börja äta innan jag tog kortet)


Smakade bra.
Varmrätt då, någon som kan gissa? Maria kankse ;)
Som vanligt en plankstek med oxfilé medium stekt!


Nu har ju faktiskt Linus och jag inskaffat oss egna plankor så får
väl snart börja laga egna.
Linus smaskade på Kycklingfilé, pommes och beasås.
Dock inga bilder på Linus mat för att jag inte nådde att ta själv och han
tyckte det såg töntigt ut att ta kort på maten :P

Mannen i mitt fantastiska liv! Finns ingen som kan ge mig det du ger.
Ingen kommer någonsin lyckas fylla upp och ta din plats!


Blev otrolig mätta efter maten, tanken var ju att äta en trerätters men det var verkligen fullt i våra feta magar, tog en liten promenad, hann med en stor kaffe på donken sen innan vi mötte upp Therese och Anders innan bion.
Bröllopsfotografen!


Helt okej film, hade dock förväntat mig att den skulle vara bättre så lite besviken blev jag allt.
Lite väl lång också kankse eftersom att den då inte var så pass bra som jag tänkt mig, fick nog efter ett tag..

Nu är vi hemkommna och ska leka lite innan vi ska sova gott.

Fru Fitta
&
Herr Tonfisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0