jobbee

Än har inte bakfyllan knackat på min dörr,
och kag hoppas den går förbi idag!
Verkligen en kanonkväll igår. Becky, Therese och Anders kommer
hit och vi går bort till Oskar där det satt 4 andra idioter (Y)
När klockan slår 20:30 och vi shotat upp en hel sambuka
packar vi på oss alla kläder och börjar gå mot Harrys.
Möter upp Jessica och Hanna, Anländer till harrys, hittar skor och klot som passar
sen är det bara att börja kasta. Så klart plockade jag på mig
en strawberry daiquri (stavning) Dock har jag inte full koll på hur det slutade
där? Dansade jänet hela kvällen och hade en toppen kväll
även att
Kom hem och började laga soppa och toast, och det syns verkligen kan jag lova
skönt att jag ska jobba nu så Linus får ta hand om de ;)

Hörs senare med lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0