Kan du ge mig colan nu innan det blir pinsamt?

Kan du ge mig colan nu innan det blir pinsamt? - Haha
Kollade på film och man kände spänningen som steg
jag tänkte att jag skulle dricka innan det blev spännande
Meningen var ju att jag skulle säga:
Kan du ge mig kollan nu innan det blir spännande.
Vart kom pinsamt ifrån? :O


Kan meddela er att jag fortfarande har ont i min kötel
och att febern fortfarande hänger med i min kropp.
Alltså ännu en dag hemma i lugnet.
Kollat in de nya Johan Falk filmerna så bra!
Även lagat fiskgratäng till mig och min underbara!
Får se hur jag gör i morgon om det blir jobb eller ej.
Trött på att vara hemma, men ska ju hålla mig lugn,
och bättre att ta det lugnt en dag för länge än att göra sig mera sjuk som doktor sa.
Får se vad febern säger osv..

Ska mysa ner mig med min Linuspinus nu,
Han är det bästa jag vet! Bästa vän och pojkvän i ett is tha shiit <3

Welcome to my perfect life!


Träffade även på en helt underbar person i går
har inte pratat med varann på mera än ett halv år.
Satt och pratade i nästan två timmar, gjorde min sjuka dag possitiv.
Vem kan detta vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0