Kan ni tänka er..

Kan ni tänka er att jag börjar att gråta till ett program som paradise hotel?
Alltid i dessa serier hittar jag mig en favorit - Malene blev min favorit nr 1
dock fick hon packa väskan och åka hem vilket nästan fick mig i tårar,
men då blev jag mest ledsen över det sviniga sättet hon åkte ut på.
Att hennes bästa vänner gick bakom hennes rygg, trotts att Julie var en av dessa
sviniga människor blev hon snabbt min nya favorit och jag har diggat henne
stenhårt (kankse ska skriva ut att jag kollar på det såhär i efterhand)
och idag kom avsnittet då fitt Mona ska hämnas på nick och drar ut Julie,
så nu har faktiskt mina tårar runnit pga en serie som paradise hotel.
Är detta verkligen normalt?
Men blev faktiskt riktigt ledsen över detta, nu hoppas jag verkligen att Julie
får komma in igen, jag menar detta var ju faktiskt Monas andra chans!
Inget paradise utan Julie, så nu får det vara färdig tittat idag,
har nog tittat sju avsnitt idag - Nej jag är inte besatt ;)

 

Ska lägga mig ner och lyssna på min ljudbok nu i väntan
på att mitt fyllo till pojkvän ska komma hem.
Röke sedan gör vi kväll och säger Natti.

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0