Maria <3

Jaaa.. Vet ni vad jag gjorde igår?
Självklart umgicks jag med min fina Maria.
Vi tog oss en tur på stan, handlade självklart likadana kläder,
jag menar vi är ju lika coola och lika snygga klart vi ska se likadana ut!
Bestämmde oss för att vi skulle ha en mysig kväll,
så då gick vi till Gröna Stugan för att få massa god mat och dryck.
Innanför dörren sprang vi på tre kirurger som sällskapade oss med lite prat.
Patrik skulle sedan köra hem oss, jag skulle till Vassmolösa eftersom att jag
har frukosten nu, men han var på bio så när vi käkat klart
druckit latte osv skulle vi ta oss en drink någonstans.
Kan någon gissa? :O
Självklart Harrys och en Strawberry Diqury - Smaskens!
Bara det att sedan hann det bli lite Redbull Vodka okså..
Trevlig kväll var det iaf, frukost nu som sagt innan jag ska städa
baren och festsalen. Bara längta tills klockan blir fem så vi kan
åka hem och korka upp, idag ska det dansas utav satan - Sandra och Black Jack - Ja tack!

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0