Myspys

Hittade väldigt mycket roligt på maxi.
Jag kan aldrig sluta plocka på med hudprodukter, hår inpackningar, osv..
Medans Linus packar på sig massor av annat skit..
Låter verkligen som ett 20 år gammalt äktenskap eller något.
Klagar på vad den andra vill ha, påpekar att vi redan har 20 sådanna saker
eller hur många gånger vi köpt den filen utan att något ens öppnat den.
Sedan tänker vi ju aldrig på att vi har cyklar utan alltid packa på sig
hur mycket som helst så att vi nästan inte ens kommer hem..
Gick vingligt hem idag kan jag lova.
När vi kom hem ställde jag mig med maten, egenpanerad snitzel, kantarellsås
och egna klyftpotatisar. Blev mycket gott och fick som vanligt beröm av Linusen
för maten. Det är kul att få, kul att den uppskattas.
Varit och slängt gamla sängen nu med, den har stått i hallen och samlat damm
i nästan en vecka i väntan på besked om Linus bror skulle ha den, men nu är den borta.
Precis utkommen från en dusch, går runt och myser i min söta sidenpyjamas.
Linus påpekar hur söt jag när när jag beter mig som en 10-årig flicka.
Ska man ta det som en komplimang? Haha..



Nu ska vi slänga oss i soffan, dricka julmust, mysa och titta på UPP =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0