Överraskning

Till min fina älskling.
Det är nämligen på det lilla viset att vi haft det ganska (fruktansvärt) stökigt hemma i veckan, båda har jobbat och vi har skjutit på det hela tiden.. Ingen har gjort det vi lovat varann att göra. Idag jobbar lövet sent och han tror att jag ligger och sover just nu, men jag är i fullt ös och städar och tvättar för fullt. Sist vi talades vid bad frågade han om jag hängt in tvätten, jag hmmjaade tveksamt så han trodde ju självklart att jag inte gjort det, sen sa jag att jag skulle sova och vi pussades hejdå i telen, så när han kommer hem kommer det vara jätte fint och städat, nya lakan och tvätten tvättad, samt att det ska stå tända ljus och lysa upp i mörkret. Jag tror att han kommer bli jätte glad :)

Som jag skrev förut traskade jag bort till solariet och solade, (beroendeframkallande) Så fruktansvärt skönt att drömma sig bort i värmen. Kom hem peelade kroppen, smörjde mig med uppiggande krämer, ångbadade mitt face innan jag la på en mask. Känner mig pigg och fräsch! Jag har High school musikal race här hemma i högtalarna :) Min statestik höjs, jag blir glad. Fortsätt att läsa min meningslösa blogg :))

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0