Trötttttttt

Pust och stööön..
Våran lägenhet skiner verkligen nu..
Idag fick vi hem den andra soffan, så nu har vi kunnat möblera
lite som vi vill ha det! Jag älskar att få pula lite, möblera om,
fixa och dekorera. Vi har varit duktiga och tittat igenom i olika
garderober, kartonger osv, slängt de som ska slängas, tagit ner saker i förrådet
samt städat och tvättat, nu är det super fint och det känns så himla bra!
Jag känner mig så hel och lycklig, att jag och min fina älskling får
det som vi vill ha det och vi trivs verkligen ihop.
När lönen kommer ska vi till ikea och köpa det sista som ska in.
Sedan är allt klart som vi planerat iaf. Nu är jag riktigt trött,
ska hänga upp den sista tvätten nu innan jag kryper ner hos min älskling.
Hoppas ni haft en bra dag.
TV teamt kom ju idag med, men om det uppdaterar jag i morgon.

Welcome to my perfect life!

Nu närmar sig slutet på tävlingen, på fredag får vi resultat, och hoppas på det bästa kan man ju alltid göra =) TÄVLING hos EMMELIST!


Rapunzel of sweden

Kommentarer
Postat av: Johannah

Haha, ja, folk är inte så smarta om de jävlas med dig och skriver elakt alltså. ;-)



Ha en fortsatt bra kväll själv! :-)

2009-10-14 @ 23:20:56
URL: http://www.glife.se/j_s
Postat av: emmelist

ja men har du testat raspeballer mjölet? om du bläddrar ner en bit på min blogg så ser du en video...där tipsar jag om hur du gör palt jättelätt!!! går snabbt som tusan och blir jättebra :D

2009-10-14 @ 23:38:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0