UP!



Nu har vi kollat in denna stört sköna film!
Denna slår bröllopsfotografen från igår med hästlängder!
Linus kom med idén att vi skulle se denna, jag var skeptiskt
visst har jag tänkt att jag vill se den, men inget jag
prioriterade högt, utan att jag kunde se den någon gång.
Denna gång blev idag iaf och gud det ångrar jag inte.
Började lite sorgligt men gud så bra och rolig den var!
En film jag verkligen rekomenderar!



Har har vi legat och myst med tända ljus, julmust och popcorn.
Många som har varit uppe i denna lägenhetens gamla skick,
då det alltid var fest här, stökigt och ostädat..
Men sedan Fanny flyttade in har det faktiskt hänt väldigt mycket här
och det är ju inte så många som sätt den än..
Nya soffor, soffbord matta, nya köksmöbler, nya hantag överallt,
nytt vittrinskåp, ny säng, det mesta är faktiskt ny köpt..
Vi väntar även på vårat nya golv så ska vi lägga nytt golv i hallen och köket.
Samt att vi har en byrå och ett skrivbord som skall inköpas med.
Så det är ju inte så många som har koll på läget i våran super fina lya nu.
Får väl se till och ta lite bilder och slänga upp =)

Nu ska vi iaf krypa till sängs och kika på efterlyst.
Upp och jobba tidigt i morgon, utan att missa någon buss.
Sov så gott..



Fru Fitta
&
Herr Tonfisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0