Vad skulle..

Vad skulle jag göra utan min datanörd till pojkvän?
Han hjälper mig alltid när min dator krånglar.
Nu fick jag ett utbrott och nästan grät när internet inte ville som jag.
- Älskling, ta det lite lugnt, ska jag se vad det är för fel och om jag kan hjälpa dig?
Och titta så fint det funkar nu, Helt underbar min älskling hela tiden!

Vi tog oss en promenix, på vägen gick vi förbi Carro och Philip och kollade in läget i deras nya lya. Jätte fin och stor var den, där bor de nog bra tror jag =)
Nu ska jag försöka göra ett fint inlägg om en tävling jag ska vara med på.
Kommer väl in om någon timme när jag klurat lite.

Welcome to my perfect life!


Kommentarer
Postat av: Johannah

Tack! Din är fin den med. :-)



Min pojkvän är likadan.

Han är besatt av datorer. :-P

Fast eftersom han kan fixa i princip allt är ju det rätt bra ibland.

2009-10-13 @ 22:24:01
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0