15de September

Tiden med Neo idag gick kanon.
Li lekte och kände på tiden utan mamma i närheten
och vi hade trevligt, dock ville han inte sova, så blev mest lek.
Halv nio ska jag vara där i morgon så Mia får jobba lite.
Då ska vi nog traska ut på en promenad.

Efter jobbet idag satte jag mig på bussen riktigt trött.
Älskling var söt och mötte mig vid bussen, hem för att byta om
innan vi begav oss till min övergivna lägenhet, mening var bara att
jag skulle städa den inför visningen i morgon, men allt,
precis allt hamnade i flyttkartonger. Skönt att ha det gjort faktiskt.
Nu är det iaf bestämmt att hon ska flytta in, så på Tisdag den 15de ska
allt vara klart så hon kan flytta in, så från och med den 15de är jag
och älskling sambos på riktigt <3

Nu ska jag och snuttegrisen hoppa in i duschen och krypa ner
tills fråga olle dokumentären börjar. Ha en skön kväll..

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0