25-års kalas!

God morgon.
Ska snart duka upp frukost bordet, mycket att göra idag!
Ska knalla bort till giraffen, hitta ett paket till Offe,
eventuellt en klänning, men har ju köpt ganska många nya..
Även springa in på systemet och fylla på förådet.
Mäste även hinna städa lite innan folket kommer, inte okej här just nu.
Sedan mot kvällningen bär det av mot Ölandet för att fira Offes
25-årsdag. Lär bli fruktansvärt mycket folk och hoppas på en trevlig kväll.
Dock lär det finnas gott om idioter men ignoreras!

Och efter 00:00 är det ingen vanlig dag för det blir Fannys födelsedag
Hurra Hurra Hurraa..
Men ärligt talat känns det inte så, dessutom fyller jag 19, förra året var det spänt,
men fick gå på krogen, köpa mina egna ciggeretter, var ju lite spänning i det,
men 19, allt kommer vara som vanligt, längtar mera till nästa år då det blir 20.
Men fylla år är ju alltid trevligt. Blir kalas på Måndag och Tisdag.

Nu ska jag virida upp mina lugna favoriter, sjunga falskt och duscha ;)

Welcome to my perfect life!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den största idioten som skulle vara där är väl du din fega idiot

2009-09-05 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0