Bilkörakååååt!

Så där ja, nu var jag hemma igen och har tillochmed hunnit pussa min pojkvän, äta pannkakor och röka.
Att sitta på handeledarkursen var väl uppfriskande i minnet, tråkigt men samtidigt kul.
Nu har vi iaf gått den och snart kan vi köra bil för fullt.
Ska nog även byta från Anders trafikskola till Ewas, fick ett mycketgått intryck därifrån idag.
Under kursen ringde även dolt nr och ett annat konstigt nr till mig massor med gånger?
Kunde ju inte riktigt svara, ring igen om ni ville något!

Nu ska jag fixa och dona lite här hemma innan jag snart möter sängen.
Upp tidigt i morgon som sagt, det väntas konferens.
Puss från mig!

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0