Det går inge vi..

Det går inget vidare för mig att komma mot sängen, fastnar alltid men någon ny blogg, sida och liknande i datorn..
Kikade in på en blogg där det stod lite om bilddagboken, och jag har ju en sådan som jag inte besökt på en hel evighet. Bilddagboken var ju allt för mig förut, kikade in nu, Är det fortfarande mycket människor som härjar där? Hade nya inlägg i gästboken och komenterade bilder.. Sitter och bläddrar igenom lite, gud så mycket skit, gud så mycket fantastiskt och fruktansvärt mycket minnen.

Sjukt hur mycket man kan minnas genom att titta på en bild. "En bild säger mer än tusen ord" - Absolut
Gud vilken känslig stund jag haft här med mina - Lugna små stunder, trevlig lugn musik utan sång.

Men nu måste jag verkligen bege mig från daton.
Älskling kom hem nu!

Welcome to my perfect life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0