GRATTIS!

Först av allt vill jag bara skriva ett stort Grattis till Alexandra och Alec som i natt blev föräldrar till lille Neville! Grattis och Lycka till med allt!

Idag vaknade jag hela tjugo min innan alarmet, tänkte sova om, men nej då skulle jag ju varit död när det ringde, så traskade upp lite lugnt, solen sken(iner) Nu är jag så gott som redo. Väntar på Mia, ska i väg och käka lite frulle och börja på Nany utbildningen ;) Senare blir det lite jobb också innan jag beger mig mot min övergivna lägenhet för lite städ, i morgon ska den nämligen visas för en tjej som är riktigt intresserad..

Går väl ut och sätter mig på balkongen två min innan Mia kommer..

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0