Hej då lägenheten, HEJ SAMBO LIVET!

Om en timme säger jag Hejdå till min lägenhet i Oxhagen,
då står den längre inte på mig, och jag kan inte vända om och gå dit.
Idag blir jag och lövet alltså riktiga sambos. Det känns strålande bra,
han är helt underbar och vi trivs skit bra med varann.
Ledig idag med, så ska hålla på ännu mera här idag, måste fixa plats i
garderoberna så jag får upp någon mera kartong av mina kläder.
Annars fix och plock, dra ner lite till källaren. När lövet slutar möter jag väll
upp honom på maxi för att handla lite, så vad jag ska hitta på för kul mat idag.
I går blev det panerad flundra med remuladsås och kokt potatis.
Älskar att laga mat! =)

Nu ska jag fixa till mig själv lite, hörs!

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0