Hemligheten ute NU!

Tiden bara springer iväg om kvällarna.
Linus är hemma, och i säng kommer vi sent.
Har precis kollat in Eurotrip - Helt cp skön film. otroligt rolig.
Nu ligger vi äntligen i sängen iaf och sova måste jag,
jobb i morgon :)
Klockan är efter tolv så nu säger vi även Grattis till Maria på 26 årsdagen,
samt till Lillsister på 14 årsdagen, gud vad tiden går och åren springer fram!
Ni är två helt fantastiska människor som jag älskar av hela mitt hjärta!
Grattis Grattis Grattis.

Eftersom att vi missade Idol pga att Linus skulle somna, får vi kika på det nu.
Linus suckade stort nu :( Hans fel ju ;)
Men eftersom att han älskar mig står han ut med detta.
Natti..

Hemligheten: Jan-ove Ottosson kontaktade oss idag =)

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0