Hur går detta?

Med tanke på gårdagskvällen och den lilla sömn jag fått inatt borde jag ligga i sängen nu och försöka sova. Dock kan jag inte sova utan min kärlek och eftersom att han jobbar stägning blir det ett problem. Så jag får väl göra som jag brukar, krypa ner under täcket kolla på film och försöka sova vilket jag inte brukar lyckas med. Så när han kommer hem runt 01:30 låtsas sover jag bara för att han så tyst smyger in, sätter sig på säng kanten, stryker mig över huvudet och pussar mig mjukt och försiktigt. Åh så fin han är min Linus, han uppvaktar mig och behandlar mig som en prinsessa. Jag älskar denna människa och han är min, bara min! Jag bara längtar tills han kommer hem nu, jag har inte sett honom sedan 07.52 bara fått lyssna på hans söta röst i telefonen 13 ggr :) Men snart, snart sitter han på säng kanten, tittar på mig, stryker mig över huvudet och pussar mig mjukt! Gud så jag längtar!

2-4 oktober ska vi eventuellt i väg på mys, håller på att kolla upp möjligheterna. Vore underbart om det gick att genom föra.
Nu ska jag gå och tvätta mitt ansikte, borsta tänderna, ringa en 14 gång säga natti och bara vänta pån att få höra nyklen sättas i låset! Hoppas ni haft en härlig kväll, och till alla rixfyllon på stan - Ta det lugnt!

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0