kaffekaffekaffe

Jag har alltid velat lära mig att dricka kaffe.
Nu har jag nog blivit kaffe tokig.
Kaffe for lajf!! Gud så gott det är.

Sa jag att det var pardeeey i fredags?
Fel av mig, det blev hardpardeeeey.
Var hemma med min älskade och hans vänner innan vi traskade till palace. Blev shots med sara och lite bacardi innan jag helt plötsligt hamnar på Harrys, där flödade drinkarna utav bara satan. Lite pinsamt att träffa alla högstadie lärarna där bara :s Efter lite övertalning fick jag med mig herrskapet till palace då klockan stod på 01.50 shakade asset av mig innan det var dags att gå ut med en grogg över hela mig. Nästa stop blev maaat. Fyllepizza.
Ut till Jonas och efterfest, 06.52 sätter sig jag Elin och Christian i taxi hem, landar i sängen kvart över sju, elva ringer klockan och det är dags för jobb, då sa jag - TUR ATT KAFFE FINNS. Nu går mitt liv ut på mitt underbara kaffe!

Nu ska jag jobba igen, ska bara dricka upp mitt kaffe!

Welcome to my perfect lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha fan va du e rolig lilla gumman...

syns i mon.. puss

2009-09-20 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0