Kalas

Strålande dag, precis innan jag skulle kila i väg mot bussen från jobbet
kommer mina fina chefer med en stor bukett liljor, jätte fina!
Och en liten påsen från pandora.
Ser paketet och anar var det är - berlock till mitt Thomas sabo armband!
Fick en söt kvinna, Tackar så mycket!

Tog bussen hem, mötte mamma precis när jag kliver av, går hem till henne och börjar på med maten jag beställt, killar sedan hem för att byta om och hämta Linusen. Vi traskar tillbaka och inväntar gästerna, ytterligare berlock till mitt armband - Det var ju det som stod överst på min önskelista <3 Denna gången en röd klacksko med vingar på, jätte tuff! Satte oss till bords för mat och prat, gott vare :) Efter det blev det super god annanas paj som jag besällt.. Haft en strålande dag må jag säga!!

Älskling nyss:
Gumman ska jag sjunga lite för dig?
Fannys:
Ja gör det :D
Älskling:
Fanny min älskling woooooooahhh
Me loves you... Du är så fin!
Du blir inte arg för att jag sitter här va?
(han datanörd med sina j*vla saiter, som jag surat på ibland för han suttit där för mycket)
Fannys:
Nej jag sitter ju och nördar mig med min dator nu.
Älskling:
Okej, det är bra! Säg till om vi ska göra något annat.
Fannys:
Okej..
Älskling:
Bra, säg till om du vill röka, så kan vi gå ut och röka.
Fannys:
Okej..
Älskling:
Älskling.. Kan jag få lite mölk? :D

Sitter han och sötar sig för att jag ska serva honom med mjölk! Haha....

Fanny, Fanny, Fanny, du är sååååå yeeeeeeh!

Åh vad jag älskar att lyssna på Linusen, han är söt och helt jävla Amazing!!





Welcome to my perfect life!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0