Många nyfinka idag?

Tror vi trillar in på besöksrekord idag,
och Fanny har inte uppdaterAT =( SoooSaaad.
Jobbade med Mia idag, vad har vi gjort? Pratat massa skit ;)
Och förstås skött vårat jobb, detta var trevligt.
Mia bör jobba oftare =)
Fanny började köra in mot staden när vi skulle hem, i karlsro ringer Hansa - Skulle inte Fanny ha sin väska? Den ligger här ute på bordet. Då var det bara att vända och åka tillbaka, hämtar väskan och kör sedan hem till Mia då hon ska springa in och hämta något. Då har hon väl glömt sina nycklar - Hallå? Är vi helt bort blåsta med vinden? Haha. dock åkte vi inte tillbaka utan checkade in i solariet, köpte även kräm man skulle smörja sig med innan för att få bättre effekt, Fanny som inte har så bra koll på det där smörjer på, solariet startar och jag blir stressad, lägger mig och oj vad det sticks, efter mina 20 min resar jag mig upp kollar lite spegel, oj detta var ju inte lite fläckigt ;) haha.. tur är så har det ju lagt sig nu, smörja lite bättre nästa gång bara kanske.

Hem och börja laga korvstroganoff med Linusen - smaskens blev det. Linus bestämde sedan att vi skulle gå på bio - Flickan som lekte med elden. Kände att jag inte riktigt kom in i filmen i början så tröttnade lite, gick på en kiss och rök paus, kommer tillbaka och fastnar direkt. Helt bra film dock tycker jag inte om sättet filmen slutade på =( Nu ska jag kolla Andra Avenyn och Idol. Jobb med Mia i morgon med =)

Puss och Natti

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0