Massa strunt skrivande..

HalliHallå i bloggen :)
Är alla små gangsters ute på stan och super sig redlösa?
Hoppas ni har en trevlig kväll, jag har det jätte skönt här,
spelar lugna fina låtar och sjunger högt med.
Stressig dag på jobbet kan jag lova, kom med väldigt sen buss hem med.
Mötte upp syrran i stan, blev lite sminkshopping innan vi traskade
bort till Emelie på saxen 4 u. Kollade lite om håret hon ska sätta i mig,
osv.. Hon ringer på måndag så får vi se hur det går, - 70 cm långt :)
Kraftigt med långt! Hade 50 cm sist och det var långt, nu 70 eventuellt.
Dyrt blire men det betalar anonyma bloggen :)) Ibland är jag faktiskt för bra!
Gick iaf senare hem till Mammi, där mina brodar helt oväntat kommer.
Trevligt.. Cyklade sedan i väg till mitt älsk och åt med honom innan jag for tillbaka
till Mammi igen, kikade Idol och blev trött så osocial som jag är traskade jag hem
och fastnade här.. Ska ta mig en cigg nu och sedan göra kväll, kolla paradise hotel och
försöka sova. Upp tidigt i morgon och åka till växjötet.
Sedan vid 20.00 ska vi vara hos Sanna, så det blir faktiskt galejj i morgon
med fina människor ;) Ingen efterfest denna helgen dock! haha..
Nej nu får det vara slut på mitt ointressanta skrivande!
Over and out!

Welcome to my perfect life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0