Mera kalas =)

Som jag ville han jag med 14:40 bussen, syrran satt också på den så
drog med mig henne hem. Små städade lite innan jag hoppade upp på cyklen
trampade i väg mot maxi och inhandla massor till min tårta.
Gjorde en hallon och banan tårta, den blev så kanon fin,
In i kylen och vänta på gästerna, lite innan gästerna skulle komma skulle jag
ta en titt på den och ser att all grädde som var så fluffig och fin har börjat dö.
Jag gör ett återupplivningsförsök, fin igen, två min senare dog han :(
Jävla sprutgrädde, haha.. Den smakade gott iaf och gästerna tyckte om den.
Fick mig äntligen ett busskort så nu slipper jag betala busssatan varje dag!
Även present kort på smycka, mera berlocker!!
Nu är gästerna hemgångna, Fanny trött ska dra med mig baby in i sängen och
kolla lite TV så jag somnar i tid så jag är redo för massa lek med bebisen i
morgon. Tid för världens sötaste Neo =)

Hoppas ni haft en bra dag..

Welcome to my perfect life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0