Växjö............................................................

God kväll.
Här ligger vi i sägen utslagna efter våran goda måltid - Tacos!
När jag kom hem från jobbet begav vi oss för att handla. Jonis var snäll och ställde upp och körde,
Inhandlade en hel del och fick självklart avstämning, dvs Vi handlar med scaner och ibland får man packa upp och visa så att man inte ljuger. Självklart klarade vi oss =)
Åkte hem och lagade tacos, fick oss även en lite kvälls promenad när vi inte kunde hitta våra ciggaretter efter måltiden. Ska snart hoppa in i duschen, försöka hinna klart innan idol börjar.
Sista jobbdagen i morgon för denna veckan, skönt att vara ledig en helg! Så på Lördag drar jag och Mia till växjö för shopping! - super nice i lönenstid. Faktiskt mycket bra lön denna månaden!
Ska försöka ta det lite lugnt och vila mig lite med. Jag är faktiskt väldigt förkýld och jätte sjuk =(

Hemligheten var det ja, tror jag ska spara mig med den tills efter idol.. hähä

Welcome to my perfect life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0