kul

Att ni nyfikna människor fortfarande orkar titta efter i min blogg varje dag.
Jag har inte uppdaterat den på över en månad och fortfarande kikar människor in som förr.
Visst det är väl trevligt att det finns nyfikna människor på mitt liv..Haha
Ute efter skvaller? Ute efter att jag ska avslöja några trevligheter? Eller otrevligheter?
Livet rullar på som vanligt. Dock har jag ju börjat med att träna, tänkte att jag skulle bli lite slim
inför med tre veckors utlandsresa i maj. De sista syskonet som skulle kommit 1 Februari har fortfarande inte kommit ut. Trivs väl bra i Cinas mage, väntar med spänningar varje dag.

Nu har jag massor att göra så mer tänker jag inte skriva här nu heller.
Kika på ni så får vi väl se när jag avslöjar något nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0