Nytt år

Ingen bra uppdatering under jul och nyår.
Jag har haft en mysig jul, med familj, vänner och mys.
Juldagen spenderade vi ute hos Sara med mat och lek innan vi tog bussen
till sandra. Mellandagarna har spenderats mest med Elin och Sara,
skulle bland annat lägga i svarta slingor i mitt hår vilket konstaterade att
jag blev blå hårig. Inte så okej..! Nyåret blev spenderat här hemma
med en propp full lägenhet, ingen hade ju nårgon aning av vad de skule göra
och vi började lite smått här, sedan var festen bara igång och vi var här.
I går orkade jag inte städa för mycket bara det värsta så nu är jag i full gång
med att städa, tvätta, diska.. 50 pers i en 2a blir det skitigt utav. Det v ar en trevlig
kväll iaf, sista packet gick vid tjugo i fem, sedan kom två fyllon tillbaka från
efterfesten runt kvart i elva så vi körde hårt..
Det bästa utav allt ät att Linus är min pojkvän, han är det bästa <3
Elin och Sara får här i bloggen varsin stjärna för fantastiska vänner <3

Fortsätta med städandet nu, tror jag ska ligga på knä och skrubba galvet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0