Nu är jag hemma igen

Nu är jag hemma och det känns skönt!
Jag pussar på Linus hela tiden, så han lär väl se ut som ett russin om ett tag.
Kom hem i går runt 13, vi hoppade på ett tidigare tåg, skönt att komma
hem i tid. Han inte umgås för mycket med min älskling då han
skulle i väg och jobba kvällen och natten.
Mina fantastiska brudar kom då hit, vi satt och pratade i munnen på varann
gottade oss med pizza innan vi sedan åkte ut mot förlösa för att kolla
på film och umgås med folk. Anlände hem igen runt 01:00 super trött
då jag inte sovit under resan hem. Somnade dock en liten stund när vi kollade
film innan jag vaknade med ett ryck, och fick allas frågande blick om vad jag gjorde.
Plockade lite när jag kom hem iväntan på att Linus skulle komma.
Vi la oss på soffan, kollade på nya beck filmen, somnade dock de sista
20 minuterna så får kolla slutet sen. Kröp ner i sängen,
åh vår säng, den var så mjuk, den var så skön!
Linus armar runt mig, det var så underbart, känna hans närhet, höra hans andetag!
Jag kände mig plötsligt sååå trygg! Allt känndes underbart.
Idag har vi legat i sängen och myst hela dagen, bara njutit av varandras närhet
och pratat skit. Nu har han gått till jobbet och jag ska snart gå bort till pappa.
Sedan kommer nog Nisse och hämtar mig, han ska hjälpa mig att handla lite innan
jag åker hem och bara tar det lugnt. I morgon blir det jobb vid åtta.
Och plutten slutar inte förrän tre i natt - bläääääääää...
I morgon kommer Herax och skall vara hos oss veckan ut. Trevligt med hund på besök!
I morgon ska jag och Mika även göra stan osäker med ta tag, spänn och smiska!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0