Måndag eftermiddag

trevligt som alltid att jobba, bra har det också gått!
fick med mig mat hem, tackar för det!
min man var i full gång med att städa när jag kom hem,
hjälpte till lite grann, sedan ut en sväng med min fina eliZz.
hon är i väg på körskolan nu, när hon är klar där har jag maten klar
och det blir lite käk innan vi beger oss till berga.
älskling och jag ska bli nya cs nördar..
jag satt och beklagade mig över att jag ville spela något i tidsfördriv
han ville genast det med, jag tänkte att jag skulle vara lite rolig med cs
men han nappade på det. min karriär innom cs är väl inget
att skryta med, samt att jag kommer få sitta med min
laptop så lär det ju inte gå bra. känner jag mig själv rätt
blir jag sur om jag förlorar många gånger och lär ge upp.
dock ska vi ju ha varsitt lag så får hoppas mina gubbar löser detta.

Idag kände jag pirr i hela kroppen, solen sken
och jag kände en jävla vårkälsa igenom hela mig.
jag bara längtar efter krögers uteservering med elin och karrop
vi älskar krögers och dom oss. alla fina eftermiddagar vi sätter
oss där för att ta en öl, kommer vi hem runt kvällningen
runda om fötterna efter ett par drinkar också.
ååhh, jag älskar det!




(elin och karrop, vi bygger tält mitt i kalmar)



Kommentarer
Postat av: Karro

VI ÄLSKAR KRÖGERS!! <3 FEMTIOTVÅ!!!!! Hoppas vi kan ses snart gumman <3

2010-03-03 @ 07:30:32
URL: http://karolinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0