Thailand halsar Grattis

Hej i Sverige!
Nu har vi kommit till lite sivilisation, har finns det manniskor.
Har finns det lite liv och rorelse.
Dock har vi inget internet dar vi bor sa sitter pa internet cafe utan de sista bokstaverna.
Haft bra vader varje dag utom idag, an sa lange vill inte solen komma fram.
Hoppas att den gor det snart, jag maste sola baksida,
Jag har som en rand pa sidan da jag bara solat framsida i princip.
Haha ser inte alltfor bra ut. Har antligen fatt shoppa lite nu
det gar att pruta som fan nu nar det ar lag sesong.
Hittade skit snygga linnen, de kostade 850 bath/st, jag fick tva linnen for 800 bath, sa inte ens full pris pa ett. Haha.. I ovrigt sa har inte temperaturen gatt under 30 en anda gang sedan vi kom hit, nu borjar man vanja sig, hoppas att ni fixar varme hemma tills jag kommer hem sa jag slipper frysa >p
Vi har inte riktigt bestammt hur lange vi skall stanna har pa koh samui, vi vet bara att vi skall vidare till koh pahngan sen. mysig o!! Jag saknar er massor dar hemma, hoppas allt ar bra med er.

Stort grattis till min Elin som fyller 20 hemma i Sverige, Hoppas du far en super bra dag hemma gumman, kop inte for mycket sprit!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

p.s vi har blivit bestulna pa mammas mobil :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0